ایلیاایلیا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

قشنگترین پسر دنیا ایلیای عزیزم

تولد یک سالگیت

1390/12/29 0:24
نویسنده : خاله سعیده
1,276 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیای عزیزم تو هر روز بزرگ و بزرگتر میشدی و خوشگل و خوشگلتر.

تولد قشنگت داشت از راه می رسید و من تو ذهنم برنامه ریزی میکردم که تزئین خونه چه جور باشه کیکت چه جور باشه و...

چند بار به بابات گفتم که بره به قنادی سفارش کیک خرسی بده من میخواستم خرس زرد پوو باشه ولی بابات رفته بود قنادی سفارش یه کیک خووووووووشگلتر رو داده بود کیک خرس مهربون کیک تولد یک سالگیت بود

من خودم با دستام حروف انگلیسی درست کردم و نوشتم happy birthday to you Iliya

من برای اون حروف خیلی خیلی زحمت کشیدم ولی انگار هیچکس نفهمید که من اونا رو درست کرده بودم. همه فکر میکردن که حاضریه. از بس که شانس ندارم:((((((((((((((((

ایلیای عزیزم من برات یه کادوی تولد تدارک دیده بودم ولی به دلیل کمبود وقت بعد از تولدت تونستم ببرمت آتلیه و عکس قشنگتو بندازم

یه عکس 50*70 روی ام دی اف...چون نخواستم تو روز تولدت دست خالی باشم برات دوتا هدیه کوچولو هم خریده بودم ...کتاب پارچه ای و مکعب های پارچه ای

حالا بگم از هدیه مامانی جون و بابایی جون ... برات یه حساب بانکی باز کردن و بعدش یه ست لباس خوشگل هم برات خریدن

عزیز دلم ایلیا جونم تو تووی روز تولدت خوابیده بودی وقتی همه مهمونا اومدن و پاشدیم برای رقص و شادی تو هم بیدار شدی ولی انگار خوابت ناقص مونده بود دنبال بهوونه میگشتی که گریه کنی:)) خیلی بامزه بود وقتی که کیک تولدتو مامان آورد چون همه ما دورت جمع شدیم تو ترسیدی و شروع کردی به گریه کردن... شمعها و فشفشه ها رو هم که روشن کردیم خیلی می ترسیدی نازنینم

بعدش دوباره رقص و شادمانی شد و بعدش باز کردن هدیه ها شد

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)